Aera lighting

Često postavljena pitanja

01

Dostava

Standardno vrijeme dostave za dostavu na kućnu adresu obično je između 3 do 5 radnih dana. Vrijeme dostave može varirati ovisno o lokaciji i trenutnim promocijama ili posebnim okolnostima. Naš cilj je da vašu narudžbu dostavimo što je brže moguće. Za dodatne informacije ili praćenje narudžbe, slobodno se obratite našem timu za korisničku podršku.

Nudimo opciju preuzimanja narudžbe u našoj lokalnoj prodavnici. Prilikom procesa kupovine, možete odabrati opciju ‘preuzimanje u prodavnici’, ako je dostupno za vašu lokaciju. Kada vaša narudžba bude spremna za preuzimanje, obavijestit ćemo vas putem e-maila ili telefonom. Slobodno se obratite našoj korisničkoj podršci ako vam je potrebna dodatna pomoć ili imate specifična pitanja o preuzimanju u prodavnici.

Nažalost, trenutno ne vršimo dostavu vikendom.

02

Plaćanje

Za početak, možete pretraživati našu ponudu proizvoda na web stranici. Kada pronađete proizvod koji želite kupiti, kliknite na njega da biste vidjeli detalje. Zatim odaberite ‘Dodaj u korpu’. Kada završite s odabirom proizvoda, idite na ‘Korpa’ ili ‘Nastavi na plaćanje’ da biste završili proces kupovine. Potrebno je unijeti vaše informacije za dostavu i odabrati način plaćanja. Ako vam je potrebna pomoć tokom procesa naručivanja, slobodno se obratite našoj službi za korisnike.”

Prihvaćamo Mastercard, Maestro, PayPal i Wise.

Naravno, nudimo više opcija za plaćanje kako biste imali izbor koji vam najviše odgovara. Pored navedenih metoda plaćanja kao što su Mastercard, Maestro, PayPal i Wise, možete nas kontaktirati radi dodatnih informacija o drugim dostupnim metodama plaćanja. Naš cilj je olakšati proces kupovine i prilagoditi se vašim preferencijama koliko god je to moguće.

03

Vaša nardužba

Molimo vas za malo strpljenja dok provjeravamo status vaše narudžbe. Vaša narudžba je važna za nas i nastojimo osigurati da bude isporučena na vrijeme. Ako imate bilo kakvih pitanja ili želite provjeriti trenutni status vaše narudžbe, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona. Vaša podrška i razumijevanje su nam važni.

Ako imate pritužbu ili želite izraziti nezadovoljstvo s našim proizvodom ili uslugom, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Važno nam je čuti vaše povratne informacije kako bismo poboljšali naše usluge. Možete podnijeti prigovor putem e-maila, telefona ili ispuniti obrazac za prigovor na našoj web stranici. Vaša povratna informacija pomaže nam u pružanju boljeg iskustva svim našim kupcima.

Naravno, razumijemo vašu znatiželju vezano uz status vaše narudžbe. Naš tim radi predano kako bismo vašu narudžbu obradili i isporučili u najkraćem mogućem roku. Molimo vas za malo strpljenja dok provjeravamo trenutni status vaše narudžbe. Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja ili trebate hitnije informacije, slobodno nas kontaktirajte. Važno nam je osigurati da ste informirani o napretku vaše narudžbe.

04

Politika reklamacija i povrata

Za proces vraćanja proizvoda, molimo vas da kontaktirate naš tim za podršku kupcima putem e-maila ili telefona. Rado ćemo vam pružiti sve potrebne informacije i korake koji su potrebni za uspješan povrat proizvoda. Kako bismo olakšali proces, molimo vas da pri ruci imate informacije o narudžbi ili račun, jer će nam to pomoći da brže obradimo vaš zahtjev. Vaša udobnost i sigurnost tokom procesa povrata su nam od izuzetne važnosti, stoga stojimo vam na raspolaganju za sve dodatne informacije ili upite.

Naravno, možemo vam potvrditi primitak vašeg povrata. Nakon što pošaljete proizvod nazad, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo vam pružili potvrdu primitka povrata. Vaša udobnost i sigurnost su nam prioritet, stoga želimo osigurati da je proces povrata uspješno obavljen. Naš tim za podršku kupcima će rado pružiti sve potrebne informacije i potvrdu primitka vašeg povrata.

Ako imate pritužbu ili želite izraziti nezadovoljstvo vezano uz naše proizvode ili usluge, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Možete podnijeti pritužbu putem e-maila, telefona ili putem obrasca za pritužbe na našoj web stranici. Vaša povratna informacija je važna za nas i pomoći će nam unaprijediti naše usluge. Naš tim je tu kako bi pažljivo saslušao vaše pritužbe i pružio rješenje koje će zadovoljiti vaše potrebe i očekivanja.

Ako ste primili oštećeni proizvod, molimo vas da odmah kontaktirate naš tim za podršku kupcima. Potrebno je da nam pružite informacije o oštećenju i fotografije proizvoda kako bismo brzo riješili situaciju. Vaša udobnost je važna za nas i želimo osigurati da ste zadovoljni vašom kupovinom. Naš tim će vam pružiti daljnje korake kako bismo vam pomogli u zamjeni ili povratu oštećenog proizvoda.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Dodaj u korpu
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Uporedi